Monday, May 21, 2012

Second time beli contact lens and eye drops

Salam, hai dan hola.

Hai sayang-sayang semua...

Dah lama tak update blog. Mood nak meng-update ke laut agaknya. 6 hari lagi aku akan bertukar status. Single to married. Hopefully Allah may bless our akad n sanding ceremony. :)

Merujuk tajuk diatas (chewah..cam surat rasmi aje), ari ahad lepas aku g beli new contact lens kat Mydin Mall. Ada satu kedai spek mata kat situ. Nama kedai tak ingat. Kenapa second time beli boleh BACA SINI. Cet.

Alhamdulillah ok aje lens nie, tapi kan punya la payah nak pakai, xreti! Almost 1 hour amek masa. Sampai bengkak-bengkak mata. Merah. Al-maklumlah masih baru lagi dengan dunia contact lens nie. Ececeh. Tapi kan mata aku keringlah. Camne nak bagi mata lembap?

Tadi waktu rehat, aku g Farmasi Ehsan, Bandar Permaisuri nie nak cari eye drops yang compatible with contact lens. Alhamdulillah jumpa dan brandnya Eye Glo, Eye Drops Moist. Eye drops nie for mosturizes and dull eyes. Ciri-cirinya dapat moisturizes, comforts, refreshes and of course compatible with contacts lens. Suka! Harganya RM6.80. Please usha gambar dibawah.
my second eye drops too..yg first tak tahu simpan mane. tp yg tu tak compatible with contact lens.
mata aku kabur ke or camera henpon aku cap ayam
harap-harap korang boleh baca
Dah! Nak sambung buat kerja pulak. My last day kerja 24th May 2012. Kahwin 27th May 2012. Mak dan family dah bising-bising kenapa masih kerja lagi. Mak, anakmu ini mahu mengumpul duit banyak-banyak sebelum berhenti kerja, dapat buat bekalan masa cari kerja kat Johor nanti.

Sekian, jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment