Sunday, May 13, 2012

Ibu Jari Terkepit

Salam, hai dan hola.

Ya Allah. Kau lindungilah aku daripada sebarang bencana/dugaan yang tak mampu aku tempuhi. Petang tadi g mengedar kad jemputan kat kawan-kawan sepersatuan. Sempatlah g ke beberapa buah rumah. Ada jugak yang tak ada kat umah, esok-esoklah bagi.

Nak dijadikan cerita, kawan aku ajak ke rumah kawan dia. Keluar dari kereta tu nak tutup la pintu kereta. Tup2 ibu jari terkepit tepi pintu. Astaghfirullahazim, memang sakit sangat-sangat. Nak terlompat-lompat rasanya, tapi tak jadi sebab ada orang tegur dan dia cakap, "mesti sakit kan?" Of coz la wei! Nak je lempang orang bertanya tu. Nasib jari tengah sakit. Haha.

Dugaan apakah ini? Ya Allah, jika ini cara Kau mengujiku, aku menerimanya dengan redha. Semoga terhapus dosa-dosaku dengan kesakitan yang Kau berikan ini. Alhamduilillah.
ibu jari yang terkepit.

#Kawan2, doakan keselamatanku meniti hari menuju alam perkahwinan yea. Aku pun doakan B2B semua selamat sentiasa. Semoga semua dilindungi Allah hendaknya.


No comments:

Post a Comment