Wednesday, January 25, 2012

Tema oh tema!

Warna tema perkahwinan kami.

Alhamdulillah. Kami dah decide sebelum ini on the spot masa tengah-tengah mencari bunga pahar kami. Haha. Kelakar dan gelojoh kan? Sebenarnya dah lama saya nak kami buat keputusan untuk warna tema perkahwinan kami, tapi tahu-tahu sahajalah tunangku itu. Lambat lagi katanya. Tapi aku nie kan jenis gelabah puyuh. Nak tau dan2 tu jugak.

Yalah, majlis kami tinggal 4 bulan aje lagi tapi satu benda pun tak buat. Tipu! Hehe. Actually saya dan mak dah beli langsir rumah sempena wedding saya nanti. (kaler hijau-lari tema!). Pasrah sajalah labu...

Tona-tona warna untuk majlis saya nanti ialah seperti di bawah nie...

tiffany blue and aqua turqoise




2 comments:

  1. Replies
    1. tula suria..tunang nak biru..saya nak hijau..so jadi la tiffany blue and aqua green nie..hoho..xla gaduh2 lagi...hehe

      Delete