Thursday, January 19, 2012

Kanopi

Salam dan hai,

Selain dari pelamin, semalam saya pun tempah untuk kanopi jugak. Memandangkan buat majlis saya nanti kat rumah, jadi saya nak kanopi yang besar sikit la untuk para tetamu tercinta. Agar para tetamu saya tu nanti dapat makan ngan selesa. Tak ada la nanti tetamu2 saya berlaga punggung masa cari kerusi nak duduk makan, berlaga pipi masa bertemu kawan-kawan tak ape. Haha.

Ikutkan criteria saya kanopi tu jugak mesti ade scallop dan skirting. Reason nya sebab tak nak nampak koboi sangat. Maaf la, bukan mengada-ngada tapi saya nak camtu. Tapi disebabkan halaman rumah saya jenis pasir macam kat tepi pantai tu (kaler aje lain, kat pantai oren debu putih. Kat umah saya nie putih tapi debu hitam), kerusi nanti tak perlulah berbalut. Serabut dan nanti. Eh yeke? Entah-entah akak tu akan bagi sekali pembalutnya sebab die kata nak bagi complete set. Akan follow-up jugak nanti.

Oh tak lupa juga, akak tu nanti akan bagi tray 10 set, pinggan 200 biji, gelas 200 biji dan tempat basuh tangan. Yang tempat basuh tangan tu saya request nak special sikit-bekas basuh tangan berpili dan ada kaki besi, sebab kenduri kat kampung saya jarang orang pakai camtu. Maybe tak ada orang request lagi kot. Saya la pelopor di kampung saya. Perasan! Saya nak camtu sebab tak nak bagi tetamu terbongkok2 basuh tangan dan tak nak baju2 cantik dieorang terpercik air basuhan tangan tu tadi.

Ish...tertengok cerita hidustan la pulak..to be continued la ya.

Wasalam dan sehingga ketemu lagi!

No comments:

Post a Comment