Tuesday, February 28, 2012

Try fitting baju pengantin!

salam. hola. hai. kabare.

semalam g kedai pengantin ngan akak lepas balik keja. esok lusa nanti dah sibuk. ade geng Fairview International School dtg wat program dengan PEWANIS, tempat aku keja. pulak tu 2mac malam nak g JB pulak. nak anta mak ke umah kakak sulung. kakak nak bersalin. anak yg ke-4. tahun nie bakal dapat 2 org anak sedara baru. hehe. aku? blom lagi la. tunggu kawen dulu, baru leh produce banyak2. haha. InsyaAllah.

alang2 dah sampai JB nanti g la jumpa my C. cadangnya nak g wat kad kahwin, jalan2 beli Linkbarang hantaran kami dan macam2 la. apetah melalut nie. sila kembali ke topik asal yea. g kedai tu sebab akak tu suh datang tengok baju baru yg die beli. warna biru/turqoise. okey. xtau nak describe.

emm..tapi aku cam xminat la baju baru tu. merelip2 sangat. sarat ngan labuci2.x bkenan dihati.tapi xtau la camne nanti, nak tanya my C, kalo die bkenan, aku akn pakai. kalo x, xpakai la gamaknya.(my C suka tengok org pakai kebaya, so patutkah aku pakai kebaya jugak?)

lepas tu aku godek2 la kedai akak tu. jumpa ngan baju kebaya songket.cantik u.aku bkenan.tapi kaler die biru lembut.so suram cket.emm.then aku suh akak aku cube beberapa baju.mmg ah cantik ngan die.die kurus mulus.aku?konfem aku xmuat nak pakai.haha.diet kunun.baru jek turun 3kg.12kg lg nak kena kurangkan.

jom layan picasa...
baju songket kuning

baju songket biru

p/s:terfikir nak buat sendiri pulak. :). agaga...sempat ke? serabut sudah...

4 comments:

  1. Replies
    1. asfiza...kan3? hehe...tp gambar blur aje..hoho..

      Delete
  2. baju yang bawah tu lawa!..

    btw,dah follow u..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq!yg tu kebaya songket singkat. ok, done followiny u to. salam perkenalan. :)

      Delete