Thursday, February 23, 2012

Edisi Super Padat Super Malas Super Rojak

salam dan hai dan hello dan hola

dah lama xupdate blog. mood malas datang mencurah2. nak wat wedding preps pun malas jugak.ape nak jadi dah ngan aku nie.ishh.malas betol.nak taip banyak2 pun otak dah beku dan tepu.pulak tu esok kena keja.*sigh*.naseb baik kumpul duet nak kawen.kalo x, konpem xkeja dah weekend2 nie.

berapa banyak perkataan malas dah yang diulang2.xbaik kan.jom b2b kita jangan malas2.kita rajin2kan diri kita.lagipun 94days to go.dup dap dup dap.banyak checklist xbertanda tick,walhal checklist pun xdek.emmm.

apepun jom la kita tengok gambar2 yang terperam lama dlm hp n laptop.sebab malas nak upload n update.haish.pegi jauh la ko MALAS.encik RAJIN sila datang dekat kepadaku. :)

survey harga tuk set penjagaan wajah di guardian@giant@bandar KT.aku sekarang minat ngan produk bio essence n nano white aje.hugahuga. :)
semasa g pameran ape ntah minggu lepas, terjumpa buku nie.xbeli pun. amek gambo je.buku BLOG.teruja sebab la nie giat berblog.kununnya la. :)
acrylic weather paint nie aku amek dari opis. sbb bos suh buang. so ape lagi, aku amek la tuk cat doorgift aku. barang masih baik lagi kan. so xyah la nak membazir. ye dak???
aku confius la.xtau nak wat yg nie baju nikah ke baju bertandang?colournya cream...kalo nikah rasa la nak pakai yg putih suci gitu.baru la nampak keterserlahan nak berkawen.huhu.apa pandangan korang?
bakul telur/doorgift ku kaler biru n hijau.yg nie contoh biru yg baru siap.tempah 500biji ajek.mintak kak ipar buatkan.save bajetku.haha.
p/s:selesai sudah edisi super padat, super malas n super rojak aku. terasa la nak wat watermark kat tiap2 gambo aku tu.tapi camne eh nak wat?

No comments:

Post a Comment