Thursday, April 19, 2012

Celik Wang

Salam, hai dan hola.

Geram eh arini. Line x berapa nak laju la. Ada masalah apa ntah BB celcom nie. Nak online n buat kerja pun tak best. Just nak share dengan semua lovely bloggers tentang buku berharga RM5.00 ini. Baru beli. Tak sempat nak baca lagi. Nanti dah baca baru boleh kupas. :)

Celik Wang : Pengurusan Wang Secara Bijak
Sinopsis:
Celik Wang akan membuka minda anda kepada perkara-perkara yang anda harus ketahui dari segi kewangan untuk menceburi pasaran pekerjaan yang bersaingan. Buku ini menerangkan apa yang harus dilakukan pada peringkat awal hidup agar anda dapat mencapai impian kewangan anda.

Ia bertujuan mengurangkan kebimbangan kewangan anda dengan menyediakan petua-petua berguna untuk mengurus wang serta merancang bagi masa depan. Di samping itu, buku ini juga mengajar anda cara menjalani kehidupan bahagia dengan menekan kepentingan menabung dan melabur untuk hari esok agar impian kewangan anda menjadi kenyataan.

Pada dasarnya, Celik Wang bertujuan membantu anda mengurus wang anda secara bijak. Celik Wang juga menggalakkan pemikiran wajar, dan buku ini perlu dimiliki oleh semua golongan.

2 comments: